نکات برتر بازاریابی از طرف عکاسان حرفه ای

با هر شغلی ، مهم است که بدانید رقابت شما چیست و قیمت آنها چیست. سپس می توانید بر اساس سطح تجربه خود و خدمات و محصولاتی که می خواهید ارائه دهید ، تصمیم بگیرید که چگونه قیمت گذاری خود را انتخاب کنید. شما همچنین باید بر اساس محل زندگی خود ، اقتصاد اجتماعی اقتصادی مشتریان بالقوه منطقه خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، یک شهر بزرگتر ، حومه شهر مرفه تر یا منطقه توریستی ممکن است مشتریان بیشتری داشته باشد که درآمد بالاتری داشته باشند که عادت دارند با پرداخت هزینه های بالاتر برای خدمات عکاسی برخلاف منطقه روستایی که درآمد مشتریان پایین تر است و فقط می توانند قیمت پایین تری داشته باشند. .

استراتژی های قیمت گذاری برای عکاسان پرتره

یک راه برای تحقیق در مورد سایر عکاسان در منطقه شما این است که از دوستان و خانواده بپرسید که عکاسان محلی برای پرتره های خود استخدام کرده اند. همچنین می توانید به فروشگاه دوربین محلی خود بروید و در مورد مشتریانی که خدمات عکاسی پرتره ارائه می دهند با کارمندان صحبت کنید.

پس از نامگذاری مجدد ، به صورت آنلاین بروید و با استفاده از موتور جستجوگرهایی مانند Google یا Bing و وب سایتهای فهرست کسب و کار ، مانند Yelp ، Thumbtack و Photography Central ، وب سایت های مسابقه خود را جستجو کنید. همچنین در مورد سایت های اصلی رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر تحقیق کنید. کلمات کلیدی مرتبط مانند پرتره ، کودکان ، نوزاد ، نوزاد ، سالمندان ، نوجوانان ، خانواده و عکاسی رویداد را وارد کنید. در جستجوی خود از کلمات کلیدی دیگری مانند شهر ، شهر ، شهرستان ، ایالت یا منطقه استفاده کنید. وقتی این جستجوها را انجام می دهید ، به وب سایت های عکاس پرتره که در صفحات اول و دوم آمده اند ، توجه کنید. این عکاسان کارهای خانگی خود را انجام داده اند تا مطمئن شوند که وب سایت های آنها دیده می شود ، و اگر تبلیغات تبلیغاتی نیز پرداخت کرده اند نشان می دهد که آنها با گرفتن مشتری جدید عملکرد خوبی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *